Tuesday, February 23, 2010

Ku Tadah Tangan Mohon Bimbinganmu Ya rabb!!

Aku rase hidup aku ni...xputus2 asik dpermainkn je..
sedih aku..
baru sekejap aku rase bahagia...
kenapa tuhan tarik balik kebahagiaan aku ? bnci sgt ke DIA padaku ini?
Crying 1
Kalau betol ni dugaanmu tuhan...aku redha...
ak pasrah..pasrah sgt..
aku dah jatuh...ak xmampu bangun lg dah...
hidup aku lepas ni seolah2 xde arah tuju...
semangat aku..smua dah terbang melayang..
aku letih..............letih sgt dah....
dulu ..teruk cubaan yg kau beri pada aku tuhan....
aku tabah....akhirnya aku bjaya lepaskn diri dr belenggu masalah yg kau taburkan..
tp skarang cubaan datang lagi...adakah ini petunjukmu bahawa pilihan yg aku buat semua salah ya Allah?
sesungguhnya memg manusia ni xsempurna...sentiasa sesat dan memilih jalan yg salah...
aku perlu ptunjukmu...tunjukkan aku jalan yg benar...
pilihan yg benar supaya aku x membuta tuli memilih jalan syaitan...
pilihan yg benar supaya aku xsesat dan mlakukn sgala laranganmu ya Allah...
kau hadirkanlah seseorang yg beriman untuk membimbing aku...
sentiasa memimpin aku...mengajarku kejalanmu...
dan menegah driku dr mlakukan pbuatan keji...hadirkan lah orang itu dalam hidupku ya Allah...
Ku tadah tangan dengan penuh keinsafan...ampunilah dosa ku Tuhan...

No comments:

Post a Comment