Monday, June 22, 2009

221009

tag dr: Sesiape sahaje.....

1. Ape perasaan anda sekarang?
xde perasaan...hoho..

2. Saya nak makan?
tetibe tringin nak makan laksa siam..sape buleh bikin???

3. Saya tak suka?
lelaki miang!pompuan gatal!hipokrit yang mlampau...

4. Impian saya?
Menjadi wanita bekerjaye yg sangat disegani...

5. Haiwan yg saya tak suka?
Babi..

6. Saya harapkan?
sebuah kerete Ferari Coupe(06),
Nissan SkyLine,
Bmw 525i M-Sport,
Mazda Rx 8

7. Jika boleh putarkan mase?
xnak! mase lampau sangat mnyakitkan ati..

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
mempunyai Phd..ade hubby yang kacak..ade 3 org anak yg hemsem dan chumel..

9. Handphone saya adalah sebuah?
bliau adalah sebuah npon la..xkan sebuah durian plak..

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
berkali2...

11. Saya suke pada?
Kereta!

12. Kawan2 saya?
mereke cantek..hensem..baik..dan terbaik!!syg korg!!muahhh3..

13. Pernah dikhianati?
pernah sgt...uhhh...

14. Ape yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
aaaa....ntahla...biala..

15. Senaraikan 8 org untuk di tag
........

No comments:

Post a Comment