Saturday, May 30, 2009

Aku Bangge!!


Hmmmm...

asal ak bangge?? banggela..akhirnye bjaye gak mncipte blog sdiri...lame tunggu peluang keemasan cAMni...maklumla..smenjak kblakangan ni asik sebok je...sebok ngan stadi..aktiviti luar n lain2...n hopefully dgn adenye blog ni ak leh bkongsi cte n pngalaman hidup dalam mengharungi pahit getir realiti kehidupan yg penuh dengan pancaroba ni wif u all...


~~Kenali diriku dgn lebih dekat~~


im cool....(comelkan mangkuk kat bawah ni)

Pmallooo.....

MySpace

Suke gelak2 cam org gile..

MySpace

Kadang2 baran gak orgnye...

MySpace


Ske tolong membe yg berade dalam kesusahan (Susah baru carik ak..bagus2)

MySpace

Suke tido dalam kelas (kelas OS, Datastructure..hoho)

MySpace


Cepat jatuh cinte pade jejake hensem ( pakej 2 nak wat laki..hukhuk)

MySpace

Kuat mrajok..(pompuan..)

MySpace

Ske tgk bula ( ske tgk c.ronaldo je snarnye..hukhuk)

MySpace

Hehe..tak2..ak xmacam mangkuk kat bawah ni..

.MySpace

Bercita2 tinggi ( nak blaja smpai Phd...huhu)

MySpace


Yang paling penting....ak paling xske...

POMPUAN GEDIK!!!!!
HIPOKRIT!!



(sesape tgolong dalam kumpulan diatas jangan dekat dengan aku...)


2 comments:

  1. aku xgedik, aku kool!HAHA

    ReplyDelete
  2. aku x gedik...tp aku comei....
    pat2 jd follower blog aku...
    ngeh..nge..ngeh...
    memaksa ni taw!

    ReplyDelete